Κάρτα Εργασίας

karta ergasias. Πρώτα απ’ όλα η κάρτα εξασφαλίζει την τήρηση των ωρών εργασίας, των υπερωριών και την εφαρμογή τους.

Επιπλέον η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας (karta ergasias) λειτουργεί ως αποτελεσματικό εργαλείο για την καταπολέμηση της ανεργίας και της εκμετάλλευσης της εργατικής δύναμης. Συνεπώς, προστατεύει τόσο τους εργαζομένους όσο και τις επιχειρήσεις που τηρούν τους κανόνες. Επιπλέον, η καταγραφή των ωρών εργασίας μέσω της ψηφιακής κάρτας διευκολύνει το σύστημα ERGANI II. Επιτρέποντας έτσι την αυτόματη κατάταξη των ωρών εργασίας σε κανονικές ώρες, υπερωρίες, διαλείμματα και άλλες κατηγορίες.

Αφετέρου η κυβέρνηση επεκτείνει την εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας (karta ergasias), επιβάλλοντας νέες παρεμβάσεις για τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας. Αυτές περιλαμβάνουν το δικαίωμα αποσύνδεσης από την τηλεεργασία και τις νέες άδειες που εισήγαγε ο νόμος για την προστασία εργασίας. Μεγάλες επιχειρήσεις και σούπερ μάρκετ έχουν αρχίσει να εφαρμόζουν την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας. Μέχρι την 1η Ιουλίου 2022, ο σχεδιασμός είναι να επεκταθεί σε ολόκληρο το φάσμα των επιχειρήσεων, ανεξαρτήτως μεγέθους ή κλάδου. Αυτό θα έχει θετική επίδραση στο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα.

Πώς λειτουργεί: Οδηγίες για Εργαζόμενους

Πρώτα από όλα οι υπάλληλοι μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν το Σύστημα ΕΡΓΑΝΗ μέσω κινητού τηλεφώνου ή υπολογιστή, χρησιμοποιώντας αντίστοιχα την εφαρμογή myErgani και τη διεύθυνση myErgani.gov.gr.

Επιπλέον το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων ανέλαβε τη δημιουργία αυτών των εφαρμογών με ένα σημαντικό στόχο: να διευκολύνει τους υπαλλήλους.

Κατά συνέπεια ο στόχος του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων είναι να παρέχει στους υπαλλήλους άμεση και απλοποιημένη πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση της εργασίας τους.

Όπως επίσης αυτές οι εφαρμογές επιτρέπουν στους υπαλλήλους να αποκτήσουν εξατομικευμένη πρόσβαση στο Σύστημα ΕΡΓΑΝΗ.

Η πρωτοβουλία στοχεύει στη βελτίωση της εργασιακής εμπειρίας και στην ενίσχυση της σχέσης μεταξύ του κράτους και των πολιτών στην απασχόληση.

Επομένως, οι υπάλληλοι έχουν πλέον έλεγχο επί των πληροφοριών σχετικά με την απασχόλησή τους.

karta ergasias:

Με μόνο ένα απλό κλικ, οι εργαζόμενοι θα έχουν πρόσβαση στο πλήρες ιστορικό εργασίας τους.

Προσωποποιούμε την πληροφόρηση.

Το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων είναι το άμεσο σημείο αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας.

Μπορείς να δεις εναλλακτικά εδώ για επώνυμη λύση λογισμικού.

 

Καλέστε τώρα: 2112131126

Publish Date

15 Μαΐου, 2024
v

Comment Count

l

Post Author

droidserviceoffer

Related Posts

Εξειδικευμένες υπηρεσίες για επισκευή laptop: όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Η επισκευή ενός laptop απαιτεί εξειδικευμένη γνώση και επαγγελματική προσέγγιση λόγω των ευαίσθητων εξαρτημάτων του. Η επιλογή κατάλληλου τεχνικού...

Οι χρήστες αναφέρουν γρήγορη απόδοση στα νέα Windows 11

Οι χρήστες αναφέρουν Ομαλή και Γρήγορη Απόδοση στα νέα Windows 11 Το νέο update των Windows 11, γνωστό ως 24H2, φαίνεται να φέρνει σημαντικές...

Αναβάθμιση μνήμης RΑΜ και προσθήκη SSD σε παλιό υπολογιστή ή laptop

Αν ο υπολογιστής ή το laptop σας λειτουργεί πιο αργά από ό,τι στο παρελθόν και οι εφαρμογές καθυστερούν να ανοίξουν, ίσως είναι ώρα για μια...